miercuri, 27 ianuarie 2010

Atentie la automobilele vandude pe drive.md

Am citit astazi stirea de pe Jurnal cum ca pe unele site-uri de anunturi din Moldova se comit fraude de mii de euro. Din pacate cei de la Jurnal nu au dat numele celor care practica aceasta metoda de vanzare a masinilor, si nici modelele de autoturisme.

Mai intaii de toate tin sa mentionez ca se vand masini foarte valoroase la pret de doar 4000 euro fiecare

Redau mai jos conversatia mea cu unul din "proprietarii" masinilor vandute pe site-ul drive.md:

luni, 18 ianuarie 2010

De ce Pavel Turcu nu a trecut in semifinala?

Nu pot să spun că am fost un mare susţinător al lui Pavel Turcu, însă asemenea multor blogheri, piesa fermeca prin sinceritatea sa, fiind atât de simpla încât şi fiica mea de numai doi ani o fredona prin casă. Daca trecea în semifinală îl votam cu siguranţă. Însă nu a fost să fie.

Juriul care a ascultat şi reascultat piesele celor care au depus cerere de participare la concurs au ţinut să spună foarte răspicat (vezi interviul acordat de Nely Ciobanu postului M1) că prioritate la acest concurs au profesionistii. Şi de aici o întrebare retorică, de ce au mai deschis uşile interpreţilor amatori?

Înapoi la Turcu

Nealegerea lui Pavel Turcu in semifinală a avut un scop în sine, şi anume, de a nu face de ruşine „show biz-ul” autohton prin blamarea acestora de către public, care cu siguranţă ar fi preferat piesa lui Turcu în locul Piesei formaţiei Gorgos care e şi in engleză, care nici nu inspiră, care nici nu te înveseleşte, care nici nu te tentează să ţopăi, care nici nu are un fel de „vino-ncoa”, care se vrea pentru al treilea an consecutiv la evz. Probabil visul lor se va realiza, dar doar datorită unui „complot” împotriva interpreţilor amatori.

Ca toata lumea să fie împăcate, se puteau organiza şi două semifinale, nu era o problema, dar să dea voi publicului, care e principalul beneficiar al acestui show geopolitic, să-şi exprime preferinţele de bună voie.

Pavel Turcu oricum va rămâne o temă de discuţie, şi anume prin felul în care o comunitate a reuşit să-l promoveze fără ca el să-şi dea seama, în comparaţie de unii care vindeau casete în piaţa centrală.

Ditribuie